Условия за ползване - разбираеми за клиентите
- Винаги се опитваме да задоволим нашите клиенти
- Когато поставяте стоките в кошницата, попълвате адреса и потвърждавате поръчката, вие сключвате договор за покупка.
- Не е нужно да се притеснявате за покупката. Ако сбъркате и поръчате нещо по погрешка или размислите, можете да промените или отмените покупката си безплатно до изпращането на поръчката. Просто изпратете имейл или се обадете (7 дни в седмицата).
- Няма да предоставяме лични данни на никого, освен на нашите доставчици (например на превозвача), тъй като те са защитени.
- Ако промените мнението си относно покупката (т.е. не сте използвали стоките и искате да ги върнете), можете спокойно да се откажете от договора и да върнете стоките в рамките на 90 дни (120 дни за верни клиенти), като ние с удоволствие ще обработим. Не е необходимо да посочвате причина, но ще се радваме да ни я споделите. Ще възстановим пълната сума и пощенските разходи по сметката ви във възможно най-кратък срок. Без забавяне. Ако изпратите стоките с няколко дни закъснение, няма проблем. Ще се радваме да ви изпратим по имейл етикет за подаване на безплатна пратка в мрежата за доставка на колети „Packeta“ или да уредим куриер на GLS да вземе пратката от вас (той ще я вземе от вас, вие не плащате нищо). Стоките обаче трябва да бъдат неразопаковани, неизползвани, с непокътната запечатана опаковка (със стикер за запечатване - защото така изисква законът).
- Реламации (т.е. когато устройството не работи) се обработват над стандартните изисквания. С удоволствие ще ви изпратим нов артикул и преди да се усетите, ще имате играчката у дома. Не е необходимо да разпечатвате формуляри или да прилагате фактури. Просто го оставяте в нашите клонове или поръчвате на куриер да вземе артикула на място (подробности по-долу).
- Когато получите пратката от превозвача, проверете опаковката за повреди. Но почти винаги тя е наред. А и ние опаковаме 100% дискретно.
- Хубавото на възрастта 18+ е, че можете да пазарувате при нас, да се регистрирате и да гледате нашите видеоклипове за тестване, без да се притеснявате. Ако сте под 18 години, бързо се махайте оттук! :)
- Ако имате някакви проблеми, моля, изпратете ни имейл на [email protected] или се обадете на +420 596 810 697.
Какво да направите, ако стоките не работят (рекламация) или ако се откажете от договора в рамките на 90 дни (120 дни за верни клиенти)
- ПРЕПОРЪЧВАМЕ: Най-лесният начин е да ни го изпратите обратно чрез „Packeta“. Просто ни изпратете имейл, ние ще ви изпратим етикет и ще можете да оставите пакета безплатно във всеки клон на „Packeta“ (те са навсякъде около вас).
- Или ще изпратим куриер на GLS да вземе пакета за връщане директно от вас, без да плащате нищо.
- Или предайте стоките лично на адрес: Růžový slon, s.r.o., U Nádraží 2a, Havířov-Šumbark, 73601.
Незабавно (ако има наличност, в противен случай ще се договорим) ще ви изпратим нова стока или ще я заменим според вашето споразумение. Винаги се опитваме да удовлетворим клиента, доколкото е възможно. Ще се радваме да ви възстановим разходите за пощенски разходи при представяне на бележка.
щи условия - на адвокатски език
ТЪРГОВСКИ УСЛОВИЯ
търговското дружество Růžový slon s.r.o. за продажба на стоки чрез онлайн магазина, разположен на интернет адрес www.sexyelephant.bg
1. Въвеждащи разпоредби
1.1 Настоящите Общи условия (наричани по-нататък "Общи условия") на дружеството Růžový slon s.r.o.,Výstavní 1928/9, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava Чешка Република идентификационен номер: CZ28642317, регистрирано в Търговския регистър, воден в Окръжния съд в Острава, под дело № С 36400 (наричано по-нататък "Продавач"), уреждат в съответствие с разпоредбите на чл. 1751 , ал. 1 от Закон № 89/2012г., Граждански кодекс (наричан по-нататък "Граждански кодекс"), взаимните права и задължения на страните, възникващи във връзка или въз основа на договор за покупка (наричан по-нататък "Договор за покупка"), сключен между Продавача и друго физическо лице (наричано по-нататък "Купувач") чрез онлайн магазина на Продавача. Онлайн магазинът се управлява от Продавача на уебсайта, намиращ се на адрес www.sexyelephant.bg (наричан по-долу "Уебсайт"), чрез интерфейса на Уебсайта (наричан по-долу "Уеб интерфейс на магазина").
1.2 Общите условия не се прилагат, когато лицето, което възнамерява да закупи стоките от Продавача, е юридическо лице или лице, което действа в процеса на поръчване на стоките в рамките на своята стопанска дейност или в хода на независимото упражняване на своята професия.
1.3 Операторът на уебсайта (продавачът) забранява достъпа до уебсайта и регистрацията в него на лица под 18 години. Имате право на достъп до този уебсайт само след като сте декларирали и потвърдили, че сте навършили 18 години. Разрешено ви е да се регистрирате за потребителски профил само след като сте декларирали и потвърдили, че сте навършили 18 години. Поради това операторът на уебсайта е предприел всички разумни мерки, за да предотврати достъпа до уебсайта на лица под 18-годишна възраст. Ако получите достъп до уебсайта, въпреки че не сте навършили 18 години, вие сте направили невярна декларация и операторът на уебсайта не поема никаква отговорност за такива действия.
1.4 В договора за покупко-продажба могат да бъдат договорени разпоредби, отклоняващи се от общите условия. Разпоредбите, отклоняващи се от договора за покупка, имат предимство пред разпоредбите на търговските условия.
1.5 Разпоредбите на Общите условия са неразделна част от Договора за покупко-продажба. Договорът за покупко-продажба и Общите условия са съставени на български език. Договорът за покупко-продажба може да бъде сключен на български език.
1.6 Продавачът може да променя или допълва текста на Общите условия. Тази разпоредба не засяга правата и задълженията, възникнали по време на срока на валидност на предходната версия на Общите условия.
2. Клиентски профил
2.1 Регистрирайки се като Купувач на Уебсайта, Купувачът има достъп до своя клиентски профил, който предоставя предимства като преглед на поръчките, отстъпки за клиенти или персонализиран списък с желания. Купувачът може да поръчва стоки от своя клиентски профил, но може да го прави и без да се регистрира.
2.2 При регистрация на клиентски профил и при поръчка на стоки купувачът е длъжен да предостави всички свои данни правилно и вярно. Купувачът е длъжен да актуализира информацията, предоставена в клиентския профил, в случай на промяна. Информацията, предоставена от Купувача в клиентския профил и при поръчване на стоки, се счита за вярна и актуална от Продавача.
2.3 Достъпът до клиентския профил е защитен с потребителско име и парола. Купувачът е длъжен да запази поверителността на информацията, необходима за достъп до клиентския му профил. Продавачът не носи отговорност за злоупотреба с клиентския профил от страна на трети лица.
2.4 Купувачът няма право да разрешава на трети лица да използват клиентския профил. Купувачът е длъжен незабавно да информира Продавача в случаите, когато му стане известно, че информацията, необходима за достъп до клиентския профил, може да е била открадната.
2.5 Продавачът може да премахне клиентския профил, особено ако Купувачът не използва клиентския си акаунт за по-дълъг период от време (2 години) или ако Купувачът нарушава задълженията си по Договора за покупка или настоящите Общи условия.
2.6 Купувачът потвърждава, че клиентския акаунт може да не е достъпен по всяко време, по-специално във връзка с необходимата поддръжка на хардуерното и софтуерното оборудване на Продавача или необходимата поддръжка на това оборудване от трети страни.
3. Поръчки, сключване на договор за покупка
3.1 Всяко представяне на стоките, поместени в уеб интерфейса на магазина, има информативен характер и продавачът не е задължен да сключи договор за покупко-продажба на тези стоки. Член 1732, ал. 2 от Гражданския кодекс не се прилага.
3.2 Купувачът трябва да направи поръчка за стоки по следните начини:
3.2.1. чрез клиентския си профил, след предварителна регистрация на уебсайта,
3.2.2. чрез попълване на формуляра за поръчка без регистрация.
3.3 При подаване на поръчка купувачът избира стоките, броя на артикулите, начина на плащане и доставка.
3.4 Преди да изпрати поръчката, купувачът има право да провери и промени данните, които е въвел в поръчката. Купувачът е длъжен да въведе в поръчката актуалната си и правилна информация за фактуриране. Купувачът трябва да изпрати поръчката на Продавача, като кликне върху бутона "Потвърди покупката". Информацията, предоставена в поръчката, се счита за вярна от Продавача. Валидността на поръчката зависи от попълването на всички задължителни данни във формуляра за поръчка и от потвърждението на Купувача, че е прочел настоящите общи условия. С изпращането на поръчката купувачът се задължава да заплати стоките.
3.5 С изпращането на поръчка купувачът сключва договор за покупко-продажба с продавача и приема цената на поръчаните стоки, валидна в деня на поръчката. Всички поръчки, направени чрез уеб интерфейса на електронния магазин, са обвързващи. Със сключването на договора за покупко-продажба продавачът и купувачът се съгласяват да бъдат обвързани с настоящите Общи условия.
3.6 Поръчката се потвърждава на купувача по електронна поща в рамките на 24 часа след изпращането. Заедно с потвърждението на поръчката Продавачът изпраща на Купувача настоящите Общи условия. В зависимост от естеството на поръчката (количество на стоките, покупна цена, прогнозни разходи за доставка) Продавачът винаги има право да поиска от Купувача допълнително потвърждение на поръчката (напр. писмено или по телефона). В този случай договорът за покупко-продажба между Продавача и Купувача се сключва едва след допълнителното потвърждение на поръчката от страна на Купувача. Ако стоките не са налични в момента, което се случва рядко, Купувачът ще бъде информиран незабавно за този факт, както и за приблизителния срок на доставка. Купувачът може да реши дали иска да изпрати поръчката само частично изпълнена, да изчака стоките или да се откаже от договора и по този начин да анулира поръчката. В случай на анулиране на поръчката от страна на купувача поради липса на стока, продавачът ще възстанови парите за неналичната стока в рамките на 3 дни от плащането по сметката на купувача.
3.7 Купувачът може да анулира поръчката най-късно преди нейното изпращане, за което се уведомява по електронна поща. Въпреки това купувачът няма право да анулира поръчката, това винаги зависи от споразумението с продавача.
3.8 Купувачът се съгласява да използва дистанционни средства за комуникация при сключването на договора за покупко-продажба. Разходите, направени от Купувача при използването на дистанционни средства за комуникация във връзка със сключването на Договора за покупко-продажба (разходи за интернет връзка, разходи за телефонни разговори), се поемат от самия Купувач, като тези разходи не се различават от основната тарифа.
3.9 В случай че е налице очевидна техническа грешка от страна на Продавача при посочването на цената на стоките на уебсайта или по време на процеса на поръчка, Продавачът не е длъжен да достави стоките на Купувача на тази очевидно неправилна цена. Продавачът уведомява Купувача за грешката без неоправдано забавяне и изпраща на Купувача коригирана оферта на неговия електронен адрес. Изменената оферта се счита за ново предложение за договор за покупко-продажба и договорът за покупко-продажба се сключва в този случай с потвърждаване на получаването от страна на Купувача на електронния адрес на Продавача.
4. Време за доставка и начин на доставка
4.1 Стоките, които са посочени като "в наличност", се съхраняват в нашия магазин и се изпращат на следващия работен ден. В случай че доставката изисква по-дълъг срок, клиентът се информира незабавно за датата на доставка. Освен ако не е уговорено друго между продавача и купувача, продавачът доставя стоките в рамките на 30 дни от сключването на договора за покупка. В противен случай потребителят има право да се откаже от договора за покупко-продажба, а продавачът възстановява на купувача покупната цена, включително разходите за доставка, платени от купувача, ако има такива. Продавачът е длъжен да информира купувача без излишно забавяне, че няма да може да изпълни задължението си да достави стоките в рамките на 30 дни от сключването на договора за покупко-продажба.
4.2 Ако стоките не са налични в момента, купувачът ще бъде информиран за това незабавно и ще бъде информиран за приблизителното време за доставка. В този случай купувачът може да анулира поръчката, т.е. да се откаже от договора за покупка.
4.3 Поръчаните стоки ще бъдат изпратени на клиента по начина, избран от купувача в поръчката. Разходите за доставка се начисляват в съответствие с действащата тарифа, виж. poštovné. Пратките се застраховат за стойността на стоките. Опаковката е безплатна за всички пратки.
4.4 Доставяме данъчния документ в разпечатан вид директно на пратката (в случай на лично получаване ще го предадем физически).
5. Транспорт и доставка на стоки
5.1 В случай че начинът на доставка е договорен въз основа на специално искане на Купувача, Купувачът поема риска и всички допълнителни разходи, свързани с този начин на доставка.
5.2 Ако Продавачът е задължен по силата на договора за покупко-продажба да достави стоките на мястото, посочено от Купувача в поръчката, Купувачът е длъжен да приеме стоките при доставката. В случай че Купувачът не приеме доставката на стоките, Продавачът ще приема това като отказ от Договора за покупка, като в този случай Продавачът има право да претендира за обезщетение за свързаните с това разходи.
5.3. В случай че по причини, зависещи от Купувача, се наложи стоките да бъдат доставени повторно или по начин, различен от посочения в поръчката, Купувачът е длъжен да заплати разходите, свързани с повторната доставка на стоките, или разходите, свързани с различен начин на доставка.
5.4 При получаване на стоките от превозвача купувачът трябва да провери целостта на опаковката на стоките и в случай на дефекти незабавно да уведоми превозвача. В случай че се установи, че опаковката е повредена или е видимо нарушена цялостта на опаковката, Купувачът може да не приеме пратката от превозвача. Това не засяга правата на купувача по силата на отговорността за недостатъци на стоките и други права на купувача съгласно общозадължителното законодателство.
5.5 Купувачът придобива правото на собственост върху стоките с плащането на пълната покупна цена на стоките, включително разходите за доставка, но не преди да получи стоките. Отговорността за случайно унищожаване, повреждане или изгубване на стоките преминава върху купувача в момента на приемане на стоките или в момента, в който купувачът е бил длъжен да приеме стоките, но не го е направил в нарушение на договора за покупко-продажба.
5.6 Други права и задължения на страните при превоза на стоките могат да бъдат уредени в специалните условия за доставка на Продавача, ако са подадени от него.
6. Цена на стоките и начини на плащане
6.1 Всички цени на стоките и превоза са с включен ДДС (20%) и всички свързани такси. Цените са валидни в деня на поръчване на стоките. Това не ограничава възможността на продавача да сключи договор за покупко-продажба при индивидуално договорени условия.
6.2 Всички промоционални оферти са валидни до изчерпване на количествата или до момента, посочен от Продавача. Всички отстъпки от цената на стоките, предоставени от Продавача на Купувача, не могат да се комбинират помежду си.
6.3 Стоките могат да бъдат платени по следните начини:
6.3.1. Наложен платеж: ние ще ви изпратим поръчаните стоки чрез, в Packeta, куриер GLS или DPD и вие ще платите стоките в брой при получаването им.
6.3.2 Плащане по банков път: след потвърждаване на поръчката ще ви предоставим данните, необходими за банковия превод. След като сумата бъде преведена по нашата сметка, ще ви изпратим стоките.
6.3.3. Платежни карти: предварително чрез портала за плащания Go Pay.
6.4 Всички Ваши плащания са защитени в зависимост от вида на плащането и платежния посредник - т.е. банка и т.н. Плащанията чрез превод по сметка, използвайки електронно банкиране, са защитени в зависимост от вашата банка.
6.5 Продавачът има право, особено в случай, че Купувачът не потвърди поръчката (точка 3.6), да изиска заплащане на цялата покупна цена преди изпращането на стоките на Купувача. Чл. 2119, ал. 1 от Гражданския кодекс не се прилага.
6.6.Ако това е обичайно в търговските отношения или ако е предвидено в общозадължителни правни разпоредби, Продавачът издава данъчен документ - фактура на Купувача по отношение на плащанията, извършени въз основа на Договора за покупка. Продавачът е платец на данък върху добавената стойност. Продавачът издава данъчния документ - фактура на Купувача след заплащане на цената на стоките и я изпраща на Купувача заедно със стоките.
6.7 В случай на плащане в брой, при доставка или в офис за експедиция, покупната цена е платима при получаване на стоките. В случай на безналично плащане покупната цена е дължима в срок от 3 дни от сключването на договора за покупка. В случай на безналично плащане купувачът е длъжен да заплати покупната цена на стоките заедно с посочено основание на плащането. В случай на безналично плащане задължението на купувача да плати покупната цена е изпълнено, когато съответната сума бъде преведена по сметката на продавача.
7. Политика за поверителност
7.1 Личните данни на клиентите се обработват изключително в съответствие с процедурите и стандартите, установени от закона. Цялата информация, която ни предоставяте, е поверителна и ще бъде третирана като такава. Освен ако не ни дадете писменото си съгласие, няма да използваме информация за вас, освен за целите на изпълнението по договора, спазването на законовите задължения и защитата на законните интереси на продавача, с изключение на вашия имейл адрес и телефонен номер, на които могат да ви бъдат изпращани търговски съобщения, тъй като тази практика е разрешена от закона, освен ако не я откажете. Тези известия могат да се отнасят само за подобни или свързани стоки и могат да бъдат отказани по всяко време по лесен начин (чрез изпращане на писмо, електронна поща или кликване върху връзка в търговското известие). Електронният адрес и телефонният номер ще бъдат съхранявани за тази цел в продължение на 5 години след последния договор между купувача и продавача.
7.2 Продавачът изпълнява задължението си за предоставяне на информация на Купувача по смисъла на чл. 13 от Регламент 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО (Общ регламент относно защитата на данните) във връзка с обработването на лични данни на Купувача за целите на изпълнението на Договора за покупко-продажба, за целите на преговорите по настоящия договор и за целите на изпълнението на публичноправните задължения на Продавача чрез отделен документ ТУК.
8. Отказ от договора за покупко-продажба, връщане на стоки
8.1 Купувачът потвърждава, че съгласно разпоредбите на чл. 1837 от Гражданския кодекс не е възможно да се откаже от договор за покупко-продажба за доставка на стоки в запечатана опаковка, която не е подходяща за връщане по причини, свързани със защитата на здравето или хигиената, след като Купувачът я е нарушил. Освен това договорът не може да бъде развален, ако стоките са изработени по поръчка и според изискванията на купувача или са адаптирани към личните му нужди, или ако стоките са били смесени с други стоки след доставката, или ако са нетрайни или с кратък срок на годност.
8.2 Купувачът (потребителят) има възможност да се откаже от договора, сключен чрез уеб интерфейса на магазина, чрез електронна поща, телефон или друго средство за комуникация от разстояние в рамките на 90 дни (в рамките на 120 дни, ако купувачът е влязъл в потребителския си профил и вече е направил покупка от продавача в миналото) от получаването на стоките, без да посочва причина. Ако предметът на договора за покупко-продажба са няколко артикула стоки от една поръчка, доставени поотделно, срокът за отказ започва да тече от датата, на която купувачът получи доставката на последния артикул. Ако предметът на договора за покупко-продажба е стока, състояща се от няколко артикула или части, срокът започва да тече от датата, на която купувачът е приел доставката на последния артикул или част. Отказът от договора за покупко-продажба трябва да бъде изпратен на продавача в рамките на горепосочения срок. Стоките трябва да бъдат неизползвани, неповредени, неизмити, незамърсени и запечатаната опаковка (върху която е поставен стикерът за запечатване) не трябва да бъде повредена или премахната. Под запечатана опаковка се разбира по-специално прозрачното фолио, в което са опаковани стоките, оригиналният стикер за печат на производителя или продавача или прозрачната защита на капака на стоките. Еротичните помощни средства се считат за "специални стоки" и не могат да бъдат връщани или заменяни по хигиенни причини. Тази група изключения включва бельо, за което не може да се изключи, че е било използвано директно върху интимните части. Стоките трябва да са в оригиналната си опаковка или защитно фолио и да включват всички безплатни подаръци (DVD, гелове, батерии и др.). Стоките трябва да могат да се разпространяват, както е посочено по-долу.
8.3 Купувачът може да изпробва Стоките (с изключение на изключенията, посочени по-горе), но само за да се запознае с тяхното естество, характеристики и функционалност. Поради това стоката може да бъде изпробвана само като във физически магазин. Продавачът има право да прецени дали купувачът не е причинил намаляване на стойността на стоките чрез боравене, различно от необходимото за запознаване с естеството, характеристиките и функционалността на стоките. В случай на намаляване на стойността на стоките продавачът има право да намали сумата, която трябва да върне на купувача, със сумата, която той трябва да похарчи, за да възстанови стоките в първоначалното им състояние. Купувачът е длъжен да опакова стоките в добро състояние, за да предотврати повреждането им.
8.4 За да спази крайния срок за отказ от Договора за покупка, Купувачът трябва да изпрати всяко недвусмислено изявление за желанието си да се откаже от Договора за покупка в срока, посочен в настоящите Общи условия.
8.5 Когато допълнителен договор е бил свързан с договора, от който потребителят се е отказал, отказът прекратява и всеки такъв допълнителен договор.
8.6 За да се откаже от Договора за покупко-продажба, Купувачът може да използва примерния формуляр за отказ, предоставен от Продавача по-долу в настоящите Общи условия.
8.7 В случай на отказ от Договора за покупка в съответствие с Общите условия, Договорът за покупка се анулира от самото начало. Стоките трябва да бъдат изпратени на Продавача в рамките на четиринадесет (14) дни от отказа. Ако Купувачът се откаже от Договора за покупко-продажба, той поема разходите за връщане на стоките на Продавача, дори ако стоките не могат да бъдат върнати поради естеството им по обичайния начин с куриер.
8.8 В случай на отказ от Договора, Продавачът ще върне получените от Купувача средства в рамките на четиринадесет (14) дни от отказа на Купувача от Договора по същия начин, по който ги е получил от Купувача. Продавачът също така има право да върне предоставеното от Купувача изпълнение още при връщането на стоките от Купувача или по друг начин, при условие че Купувачът е съгласен и не са направени допълнителни разходи от страна на Купувача.
8.9 Ако Купувачът се откаже от Договора за покупко-продажба, Продавачът не е длъжен да върне получените средства на Купувача, преди Купувачът да върне стоките на Продавача или да докаже, че е изпратил стоките на Продавача. Продавачът има право едностранно да прихване вземането за плащане за повреда на стоката срещу вземането на Купувача за възстановяване на покупната цена.
8.10. В случай на отказ от договора за покупко-продажба потребителят има право на възстановяване на транспортните разходи само в най-ниската предложена сума (ако е избрал по-скъп начин на транспорт).
8.11. Стоките, включително всички безплатни подаръци и батерии, трябва да бъдат доставени в клон на Packeta (след като сме генерирали етикет за връщане след предварителна заявка по електронна поща), доставени лично или изпратени като писмо или пратка на ръка (или по куриер) на адрес: Růžový slon, s.r.o. (или само Adam Durčák), U Nádraží 2a, Havířov, 73601. Стоките, изпратени с наложен платеж, няма да бъдат приети. Алтернативата е да изпратите пратката чрез куриер на GLS, който ще вземе безплатно обратния пакет директно от купувача. Купувачът може да приложи фактура (оригинал или копие) и информация (достатъчна е написана на ръка) дали иска да предяви рекламация или да върне стоката (да се откаже от договора).
8.12. Продавачът има право да се откаже от договора за покупка поради изчерпване на количествата, липса на наличност на стоките или когато производителят, вносителят или доставчикът на стоките е преустановил производството или вноса на стоките. Продавачът е длъжен незабавно да уведоми Купувача по електронната поща, посочена в поръчката, и да върне на Купувача в 14-дневен срок от уведомлението за отказ от Договора за покупко-продажба всички парични средства, включително разходите за доставка, получени от Купувача по Договора по същия начин или по начин, посочен от Купувача.
9. Отговорност за дефекти на стоки - рекламации
Правила за подаване на рекламации
9.1 Продавачът е отговорен за това, че стоките са без недостатъци при получаването им. По-конкретно, той носи отговорност за това, че стоката:
9.1.1. съответства на договореното описание, вид и количество, както и на качеството, функционалността и други договорени характеристики;
9.1.2. подходяща е за целта, за която Купувачът го изисква и за която Продавачът се е съгласил;
9.1.3. се доставя с договорените аксесоари и инструкции за употреба, включително инструкции за сглобяване или инсталиране;
9.2 Продавачът е отговорен и за това, че в допълнение към договорените характеристики:
9.2.1. стоките са годни за целта, за която обикновено се използват, включително по отношение на правата на трети лица, законодателството, техническите стандарти или кодексите за поведение в дадения сектор, когато няма технически стандарти;
9.2.2. стоките съответстват по количество, качество и други характеристики, включително трайност, функционалност, безопасност, на обичайните характеристики на стоки от същия вид, които купувачът може разумно да очаква, като се вземат предвид и публичните изявления на продавача или на друго лице от същата договорна верига, по-специално рекламата или етикетирането;
9.2.3. стоките се доставят с аксесоари, включително опаковка, инструкции за монтаж и други инструкции за употреба, които купувачът може разумно да очаква;
9.2.4. стоките съответстват по качество или изработка на мострата или образеца, предоставен от Продавача преди сключването на договора за покупко-продажба.
9.3 Продавачът не носи отговорност за точките, посочени в т. 9.2, в случай че преди сключването на Договора за покупка Продавачът е уведомил отделно Купувача, че някои от характеристиките на стоките се различават, и Купувачът изрично се е съгласил с това при сключването на Договора за покупка.
9.4 Купувачът може да упражни правата си от лошо изпълнение в срок от две години от получаването на стоките. Това не се отнася за стоки, на които е посочен минимален срок на годност, по време на който стоките запазват свойствата и функциите си и за които може да се предяви рекламация за дефект до посочения максимален срок.
9.5 Ако дефектът се прояви в рамките на 12 месеца от получаването, стоките се считат за дефектни при получаването им, освен ако естеството на стоката или на дефекта не изключва това. Този срок не тече за времето, през което купувачът не може да използва стоките, ако дефектът е бил правилно посочен.
9.6 Ако срокът, за който стоките могат да бъдат използвани, е посочен върху продаваните стоки, върху тяхната опаковка, в инструкциите, придружаващи стоките, или в рекламата в съответствие с други правни разпоредби, се прилагат разпоредбите относно гаранцията за качество. С гаранцията за качество продавачът се задължава да гарантира, че стоките ще бъдат годни за обичайното им предназначение или ще запазят обичайните си характеристики за определен период от време. Дефектът, обхванат от гаранцията, трябва да бъде съобщен на купувача не по-късно от срока, определен от продължителността на гаранционния период. Ако купувачът основателно е предявил рекламация пред продавача за дефект на стоката, нито срокът за упражняване на правата от дефектното изпълнение, нито гаранционният срок текат за периода, през който купувачът не може да използва дефектната стока.
9.7 Разпоредбите, посочени в т. 9.1, 9.2 и 9.5 от Общите условия, не се прилагат за дефекти на стоки, продадени на по-ниска цена, за които е договорена по-ниска цена, за износване на стоките, причинено от нормалната им употреба, в случай на стоки втора употреба - за дефект, съответстващ на степента на употреба или износване, която стоките са имали при приемането им от купувача, или ако това произтича от естеството на стоките. Купувачът също така не може да се възползва от правото на дефектно изпълнение, ако самият той е причинил дефекта.
Процедура за подаване на рекламации
9.8. Рекламации могат да се подават до Продавача, например по електронна поща или по телефона на посочените от Продавача данни за контакт. Купувачът трябва да представи стоките за рекламация безплатно във всеки клон на Packeta (след като Продавачът е генерирал етикет за връщане след предварителна заявка по електронна поща). Възможно е също така, по предварителна уговорка, да изпратите стоките за връщане чрез куриерска фирма GLS, която ще вземе безплатно пакета за връщане директно от купувача. Алтернативно, той може да бъде доставен лично или изпратен по пощата като писмо или препоръчана пратка (или чрез куриер) на адрес: Růžový slon, s.r.o. (или само Adam Durčák), U Nádraží 2a, Havířov, 73601 (също от Словакия). Стоките, изпратени с наложен платеж, няма да бъдат приети. Транспортните разходи ще бъдат възстановени на купувача, след като бъдат документирани, освен ако не е използвана услугата за безплатна доставка в клоновете на Packeta или безплатно получаване от куриера GLS съгласно предходната точка на телефон 596 810 697.
9.9 Стоките трябва да бъдат доставени в цялост, за да може продавачът да оцени претенцията за рекламация. По хигиенни съображения продавачът предпочита стоките да се изпращат за рекламация почистени.
9.10. Ако Купувачът желае да предяви рекламация, той/тя трябва да включи в нея: своите данни за контакт; описание на дефекта на стоката; искания от него/нея начин на разглеждане на рекламацията.
9.11. Ако стоката има дефект, купувачът може да поиска отстраняването му. По свой избор купувачът може да поиска:
9.11.1. доставка на нов артикул без дефект; или
9.11.2. ремонт на изделието,
освен ако избраният от купувача метод за отстраняване на дефекта е невъзможен или непропорционално скъп в сравнение с другия метод. В такъв случай продавачът може да откаже да отстрани дефекта, по-специално с оглед на значимостта на дефекта и стойността, която стоките биха имали без дефекта.
9.12. В такива случаи купувачът може да поиска разумна отстъпка или да се откаже от договора:
9.12.1. ако Продавачът е отказал да отстрани дефекта или не го е отстранил в разумен срок, след като е бил посочен, така че Продавачът да не причинява значителни неудобства на Купувача;
9.12.2. когато дефектът се появява многократно;
9.12.3. ако дефектът представлява съществено нарушение на договора;
9.12.4. когато от изявлението на Продавача или от обстоятелствата е видно, че той няма да отстрани дефекта в разумен срок или без значителни неудобства за Купувача.
9.13. Въпреки това купувачът не може да се откаже от договора, освен ако дефектът на стоките е съществен. Това не засяга правото на отказ от договора в рамките на обичайния 14-дневен срок, както е посочено по-горе в настоящите общи условия.
Разглеждане на рекламации
9.14. Освен ако не е назначена трета страна, която да ремонтира продукта, продавачът е длъжен да приеме рекламацията във всяко свое помещение, където това е възможно с оглед на асортимента на продаваните продукти, или дори в седалището си.
9.15. При предявяване на рекламация Продавачът издава на Купувача потвърждение (което може да бъде и електронно), в което се посочват датата на рекламацията, съдържанието на рекламацията, начинът на разглеждане на рекламацията, поискан от Купувача, и данните за контакт с Купувача.
9.16. В срок от 30 дни от предявяването на рекламацията Продавачът урежда рекламацията (включително отстраняването на дефекта) и информира Купувача за това. Продавачът и Купувачът могат да се споразумеят за по-дълъг срок. Ако продавачът не спази 30-дневния срок, купувачът може да се откаже от договора или да поиска разумна отстъпка.
9.17. След уреждане на рекламацията Продавачът издава на Купувача електронно потвърждение за датата и начина на уреждане на рекламацията, включително потвърждение за ремонта и продължителността на ремонта, или писмено потвърждение за отхвърляне на рекламацията.
9.18. Купувачът има право на възстановяване на разумно направените разходи за предявяване на рекламацията (ако са оправдани и признати), когато тези разходи се считат за възможно най-ниски. Възстановяването на разходите трябва да бъде поискано в рамките на един месец от края на периода на дефекта, в противен случай то не може да бъде предоставено.
9.19. Преди да използва стоките за първи път, Купувачът е длъжен да прочете инструкциите или предоставената информация относно употребата и съхранението, ако Продавачът ги изпрати на Купувача по електронен път или заедно със стоките, и след това да следва съдържащата се в тях информация. В противен случай Купувачът рискува да повреди стоката поради неправилна употреба и няма да може да предяви рекламация по силата на правото си от отговорността за недостатъци.
10. Неприемане на стоки, анулиране на поръчка след изпращане
10.1 Ако изпратим на купувача потвърждение, че стоките са в наличност, и след това пратката бъде изпратена в рамките на 24 часа (за GLS на следващия работен ден), той е длъжен да приеме поръчаните стоки. След това той може да върне стоките при отказ от договора, виж по-горе, като в този момент ще бъдат приспаднати разходите за доставка.
10.2 Ако клиентът не получи поръчаните стоки от или друг превозвач (освен в случаите, когато транспортната опаковка е видимо повредена и клиентът е написал протокол за това с превозвача), от клиента може да се изиска да заплати действителните разходи за доставка.
10.3 Ако превозвачът не успее да достави стоките на втория работен ден, това не означава, че купувачът не е длъжен да приеме стоките.
10.4 При изпращането на всяка пратка Продавачът изпраща информационен имейл (ако е въведен правилно по време на поръчката) и информационен SMS (ако е посочен номер по време на поръчката), в който се посочват номерът на пратката, датата на доставка, времето за съхранение и процедурата за взимате лично, ако превозвачът не издава известие за пратката.
10.5 Ако купувачът не е в състояние да получи пратката (командировка и др.) или има друга причина да не получи стоките, е възможно да се договорим индивидуално за повторно изпращане на пратката. Ако купувачът поръча стоките, ние ги изпратим незабавно (в рамките на следващия ден) и той не ги приеме и не комуникира след това, можем да процедираме, както е описано по-горе.
11. Извънсъдебно решаване на спорове
11.1 Потребителските жалби се разглеждат от Продавача чрез електронна поща [email protected].
11.2.Чешката търговска инспекция, със седалище на адрес Štěpánská 44, 110 00 Прага 1, ID №: 000 20 869, интернет адрес: adr.coi.cz, е компетентна за извънсъдебно уреждане на потребителски спорове, произтичащи от договор за покупко-продажба. Платформата за онлайн решаване на спорове, намираща се на адрес https://ec.europa.eu/consumers/odr, може да бъде използвана за решаване на спорове между продавача и купувача по договор за покупко-продажба.
11.3 Европейският потребителски център в Чешката република, със седалище на адрес Щепанска 44, 110 00 Прага 1, интернет адрес: https://evropskyspotrebitel.cz/en/, е точката за контакт съгласно Регламент (ЕС) № 524/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 21 май 2013 г. относно онлайн решаването на потребителски спорове и за изменение на Регламент (ЕО) № 2006/2004 и Директива 2009/22/ЕО (Регламент относно онлайн решаването на потребителски спорове).
12. Други права и задължения на страните
12.1 Купувачът придобива правото на собственост върху Стоките, като заплаща пълната покупна цена на Стоките. Продавачът не е обвързан от никакви кодекси за поведение по отношение на Купувача по смисъла на чл. 1826, ал. 1, буква е) от Гражданския кодекс.
12.2 Продавачът има право да продава стоки въз основа на търговски лиценз. Търговският контрол се извършва в рамките на неговата компетентност от компетентния търговски орган. Контролът в областта на защитата на личните данни се осъществява от Службата за защита на личните данни (рег. № 00045448). Чешката търговска инспекция контролира, наред с другото, спазването на Закон № 634/1992 г. за защита на потребителите, с неговите изменения.
12.3 С настоящото Купувачът поема риска от промяна на обстоятелствата по смисъла на чл. 1765, ал. 2 от Гражданския кодекс.
12.4 Страните могат да си изпращат цялата писмена кореспонденция по електронна поща.
13. Замяна на стоки
13.1.Замяна на стоки (за друг размер, цвят и т.н.) е възможна само за неизползвани стоки, които са опаковани в оригинално запечатано фолио, след съгласуване с продавача. Стоки без това фолио не могат да бъдат заменяни по хигиенни причини. В случай на изпращане на стоките по куриер, купувачът заплаща транспортните разходи (приблизително 100 Kč).
13.2. Замяна на стоки в нашия физически магазин е възможна след предварителна уговорка.
14. Връщане на електрически уреди
14.1 Продавачът осигурява обратното приемане на електрическо оборудване от домакинствата и разделното събиране на електрически отпадъци, батерии и акумулатори в съответствие със съответното законодателство. Клиентът има право да предаде старото електрическо оборудване при закупуване на ново подобно електрическо оборудване или батерии или акумулатори в помещенията на Продавача.
14.2 Клиентът има право да върне електрическо оборудване, електрически отпадъци или батерии и акумулатори в пунктовете за събиране, определени за събиране на тези отпадъци в съответната община.
14.3 Продавачът предвижда и безплатно връщане на електрическо оборудване от домакинствата директно в домакинството, ако клиентът поръча стоки от подобен вид и употреба. Връщането се отнася за електрическо оборудване в брой, съответстващ на поръчаните стоки.
14.4 Електрическото оборудване, електронните отпадъци, батериите и акумулаторите не трябва да се изхвърлят заедно със смесените отпадъци, а трябва да се изхвърлят на определени за целта места, т.е. дворове за събиране или пунктове за обратно приемане, като например изброените по-горе. Въпросното оборудване и отпадъци ще бъдат използвани по-нататък за производството на ново оборудване. Опасните и вредни вещества от такова оборудване и отпадъци могат да навредят на околната среда или на човешкото здраве.
15. Заключителни разпоредби
15.1 Ако отношенията, установени с договора за покупко-продажба, съдържат международен (чуждестранен) елемент, страните се съгласяват, че отношенията се уреждат от чешкото право. Това не засяга правата на потребителя съгласно общозадължителното законодателство.
15.2 Ако някоя от разпоредбите на Общите условия е или стане невалидна или неефективна, невалидната разпоредба се заменя с разпоредба, чието значение е възможно най-близко до това на невалидната разпоредба. Недействителността или неефективността на една разпоредба не засяга действителността на останалите разпоредби.
15.3 Всички права върху уебсайта на Продавача, и по-специално авторските права върху съдържанието, включително оформлението на страницата, снимки, филми, графики, търговски марки, лога и друго съдържание и елементи, принадлежат на Продавача. Забранено е копирането, модифицирането или използването по друг начин на уебсайта или на която и да е част от него без съгласието на Продавача.
15.4 Продавачът не носи отговорност за грешки, възникнали в резултат на намеса на трети лица в Уебсайта или при използването му в противоречие с предназначението му. Купувачът няма да използва никакви процедури при използването на Уебсайта, които биха могли да повлияят неблагоприятно на функционирането му, и няма да извършва никакви дейности, които биха могли да позволят на него или на трети лица да се намесват или да използват без разрешение софтуера или други компоненти, съставляващи Уебсайта, или да използват Уебсайта или части от него или софтуерното оборудване по начин, който противоречи на неговата цел или предназначение.
15.5 Договорът за покупко-продажба, включително Общите условия, се архивира от Продавача в електронна форма и не е достъпен.
15.6 Образецът на формуляра за отказ от договора за покупка е приложение към Общите условия.
15.7 С публикуването на коментар или потребителско мнение без или с включена снимка, потребителят се съгласява с използването им за целите на Růžový slon s.r.o. и с настоящото предоставя лиценз за по-нататъшно използване.
Телефон за връзка
Телефон за връзка +420 596 810 697 (CZ) и +421 277 270 005 (SK), на разположение от понеделник до петък от 8 ч. до 19 ч., в събота и неделя от 8ч. до 12 ч. Обаждането се таксува съгласно ценовата листа на Telefónica 02 Czech Republic, a. s. или на вашия оператор.
Оператор:
СЕДАЛИЩЕ - не изпращайте рекламации на този адрес:
Růžový slon s.r.o.
Výstavní 1928/9, Moravská Ostrava, 702 00
Номер на досието: C 36400, регистрирана в Областния съд в Острава, идентификационен номер: 28642317, № по ДДС: CZ28642317
Извлечение от Търговския регистър виж
АДРЕС ЗА КОНТАКТИ И АДРЕС НА МАГАЗИНА - изпращане на рекламации:
Růžový slon s.r.o.
U Nádraží 1204/2a
73601 Havířov-Šumbark
Чешка република
Списък на нашите магазини можете да намерите ТУК.
Телефон: +420 596 810 697 (CZ), +421 277 270 005 (SK) Електронен
адрес: [email protected]
Отговорен ръководител: Адам Дуркак
Общите условия, валидни от 1.2.2023 г.
Общите условия, валидни от 1.11.2021 г. до 31.1.2023 г., можете да намеритеТУК.
ЗА ИЗТЕГЛЯНЕ:
Формуляр за отказ от договора за покупка